Burgelijke stand Tegal periode 1910-1920

Forum Forums Restricted content Burgelijke stand Tegal periode 1910-1920

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author
    Posts
  • #44452
    sammy19765sammy19765
    Participant

    Goedemorgen allemaal,

    Ik ben op zoek naar gegevens van een zus en broer van mijn oma. Van de broer had niemand in de familie ooit gehoord en toch heeft er een geboorte advertentie in de krant gestaan. Dus dit jongetje is misschien jong overleden en daarna is erover gezwegen? Het gaat om:

    Louis Henri Joseph Wiewel, geboren te Sf Djatibarang,Tegal op schijnbaar 15 december 1912. Maar het rare is, is dat er in de advertentie 1902 staat.
    Als ik zijn jaartal op 1902 zou zetten, dan zou zijn moeder 14 jaar zijn geweest. Zijn ouders Louise Virginie Mac Lennan en Jacobus Anthonius Michael Wiewel zijn in 1907 getrouwd. Zij waren toen 19 en 26 jaar oud.
    Maar als ik dus zijn jaartal op 1912 zou zetten, dan zou hij maar 3 maanden schelen met het zusje dat daarna komt.

    Lygia Viorina geboren te Tegal, naar mijn weten op 21 feb 1913

    Nu wilde ik dus op zoek gaan in de burgelijke stand/geboorte registraties van Tegal van die periode, maar ik zie in de almanakken helemaal geen Tegal staan. Maar ik ben dus op zoek naar de daadwerkelijke geboortedatum van Lygia. En de geboorte- en sterftedatum van Louis.

    ik hoop dat jullie kunnen helpen. alvast heel erg bedankt.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.