ca. 1815

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #39046
    dees12dees12
    Participant

    De eerst bekende voorvader in Indie is geboren rond 1815 in Semarang. Ik ben zo benieuwd waar ze in Nederland van afstammen en waarom ze naar Indie gegaan zijn. Ik heb al het mogelijke geprobeerd zoals de usb sticks van igv, de opvarenden van de VOC schepen, Roosje Roos enz. enz. Weet iemand misschien nog iets hoe ik daar achter kan komen?

    #39102
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Zoek de familienaam van jouw voorouder op in het bestand Volkstelling (Registratie van) Europeanen op Java en Madoera 1819, volg de link op de volgende website https://www.stamboomforum.nl/actualiteit/2/22416/

    Het helpt wanneer je de familienaam of volledige naam van jouw voorouder geboren in Ned.Indië vermeldt in jouw bericht.

    Met vriendelijke groet,
    Rob Dumas

    #39112
    dees12dees12
    Participant

    Hartelijk dank voor de reactie! De bovenstaande bestanden zijn me bekend. Helaas niet gevonden wat ik zoek. Ik ben op zoek naar de ouders van Willem Cornelis Eekhout, geb. 2-9-1853 in Semarang.

    #40336
    dees12dees12
    Participant

    Ik herhaal mijn vraag nog een keer. Een tijd geleden dacht ik dat er nog iemand gereageerd had maar dat kan ik helaas nergens meer vinden…..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.