De resultaten van het uploaden bij Gedmatch van mijn DNA resultaten

Forum Forums Restricted content Indisch DNA De resultaten van het uploaden bij Gedmatch van mijn DNA resultaten

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #8327
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Al weer een tijd terug heb ik mijn DNA resultaten afkomstig van My Heritage geupload bij Gedmatch. De algoritmen op de website van Gedmatch bevestigen de uitkomst van mijn etniciteit resultaat van My Heritage. Interessant is dat mijn DNA resultaat een match heeft met Groenland Inuit DNA van 2000 jaar geleden. Hieruit concludeer ik dat het geringe percentage Inuit DNA dat ik heb niet afkomstig is van een Chinese voorouder, maar vermoedelijk afkomstig is van een Scandinavische voorouder van mij die gehuwd was met een lid uit mijn Noord-Duitse voorgeslacht. Eén algoritme bij Gedmatch liet nog andere etniciteiten zien in mijn DNA resultaten, zoals o.a. een gering percentage Siberisch, gering percentage Russisch en gering percentage Noord-Amerikaanse Native (Indiaan). Deze extra etniciteiten die werden aangetroffen in mijn DNA vind ik interessant. Bij het opgroeien tot volwassene stelde ik mij weleens voor dat ik in een vorige leven een Noord-Amerikaanse Indiaan moet zijn geweest.

    #8328
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Hokje hieronder aangevinkt om mij op de hoogte te houden van reacties op mijn bericht hierboven.

    • This reply was modified 5 years, 11 months ago by robdumasRob Dumas.
Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.