familie Der Kinderen

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… familie Der Kinderen

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Posts
  • #37140
    berthemrikaberthemrika
    Participant

    Ik kan niet veel vinden van Johannes der Kinderen. Hij trouwde op 8-5-1876 in Klaten met Mina Soerosentono. Met haar kreeg hij al op 8-5-1876 een dochter: Johanna der Kinderen. Johannes overleed op 21-2-1878 in Soerakarta en Mina overleed op 4-9-1877 in Soerakarta.

    #37142
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Vermoedelijk was Johannes der Kinderen niet geboren in Ned.Indië, maar in Nederland.

    Op de website http://www.wiewaswie.nl vind ik 2 kinderen genaamd Johannes der Kinderen, geboren Sint-Oedenrode op verschillende data in 1854 en 1 kind genaamd Johannes der Kinderen, geboren Sint-Oedenrode 1855.

    Welke is nu: Johannes der Kinderen die naar Indië is gegaan ? Probeer te kijken welke van deze 3 kandidaten in Nederland zijn overleden ?

    Groet,
    Rob

    #37144
    berthemrikaberthemrika
    Participant

    Geniaal, Rob!

    #37145
    berthemrikaberthemrika
    Participant

    Hoewel Johannes al in 1867 een dochter krijgt….Dan zou hij 13 zijn..

    #37148
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Er zijn nog 2 x Johannes der Kinderen geboren Sint-Oedenrode in 1820 en 1835.

    Pick & choose !

    Zie http://www.wiewaswie.nl

    Groet,
    Rob

    #37149
    berthemrikaberthemrika
    Participant

    Jij bent niet voor 1 gat te vangen..

    #37150
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Klopt, de hierboven 2 x genoemde Johannes der Kinderen geboren te Sint-Oedenrode zijn respectievelijk overleden in Nederland in 1863 en 1907.

    Nou, weet ik het even niet meer. 🙂

    Groet,
    Rob

    #37152
    berthemrikaberthemrika
    Participant

    Ik vind er nu eentje die op 21-2-1840 in Den Bosch is geboren. Ga ik uitzoeken.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.