Familie van Mies Gulden

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Familie van Mies Gulden

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #4793
    Anonymous
    Guest

    Ben op zoek naar Mies Gulden getrouwd met Dhr. Stevens laatst gewoond in de Parcifalstraat 22 Den Haag waar ze ook is overleden. Mies schijnt een zuster te zijn van de vader van mijn vrouw en geboren in Indonesië.

    #4794
    robdumasRob Dumas
    Participant

    De gegevens die je noemt hierboven zijn te algemeen. Wanneer was Mies Gulden geboren en overleden ? Indien je het niet precies weet, schat dan geboortedatum en overlijdensdatum van Mies Gulden ?
    Waar heb je de informatie over Mies Gulden gevonden ? Wat was/waren de voornaam/voornamen van haar echtgenoot dhr. Stevens ?

    Met vriendelijke groet,
    Rob Dumas

    #4795
    Anonymous
    Guest

    En weet u ook haar volledige geboortenaam? Ik neem aan dat het mogelijk niet Mies is. Zijn de namen van de ouders van Mies en dus van uw schoonvader evt bekend?

    mvg-Ben

    #4811
    Anonymous
    Guest

    geboorte moet zijn na 1918 in Indonesië later is zij naar Nederland gekomen en getrouwd met Dhr Stevens en wonende in Den Haag Deze info heb ik van Mevr Vriens uit Tilburg Meer gegevens heb ik niet

    #4812
    Anonymous
    Guest

    Kan haar volledige naam overeenkomen met deze?
    Kind: Maria Wilhelmina Gulden
    Vader:
    Moeder:
    Geboorteplaats: Djokjakarta
    Datum geboorte: 17-5-1919
    Opmerking(en):
    RA jaar/bladzij: 1920/69

    #4814
    Anonymous
    Guest

    Helaas is de opgegeven geboorte niet van de door u gezochte vrouw.

    mvg-Ben

    #4815
    hverbaarschottH.J. Verbaarschott
    Participant

    N.B.H. Stevens woonde Parcifalstraat 22 te Den Haag. Zie deze pdf.
    Vraag een persoonskaart aan bij het CBG van Nicolaas Bernardus Hendrikus Stevens 20-3-1914 geboren te Arnhem. Die moet het zijn.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.