Familiewapen Botellho

Forum Forums Restricted content Algemeen Familiewapen Botellho

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #4405
    Anonymous
    Guest

    Goedenavond mijn verren voorouders zijn Jose Botellho en Margretha Jones.
    Hij was geboren in Goa India of heeft daar gewoond.

    Botellho families hebben ook gewoont in Padang Sumatra Nederlands Indie.

    Wie kan mij aub helpen aan het familiewapen Botellho,waarvan deze persoon Jose Botellho een nazaat van is.

    Groeten van Roy Huijer. een verren nazaat en een kleinkind van Lily van Don.

    #4406
    Anonymous
    Guest

    Het is uiteraard heel flauw om weer te verwijzen naar een eerder gelopen vraag (met antwoord) op een ander forum. Toch staan daar enige handreikingen aangegeven voor verder onderzoek.
    https://www.stamboomforum.nl/subfora/127/2/48941/0/genealogie_stamboom_en_afkomst_van_pedro_botellho

    In de Indische Navorscher 2012 komt de naam Botellho voor. Wat heeft dat artikel opgeleverd?

    Verwijzingen naar familiewapens Botelho/Botellho werden ook gegeven. Heb je daarover nog iets kunnen vinden?

    mvg-Ben

    #4424
    Anonymous
    Guest

    Hallo Ro.y Huijer las in Geni website, waarin je schreef over de Botellhos.” Er zijn vershillende Botellhos naar voormalig Ned-Indë gegaan ” . Voor zover ik tot nu toe vernomen heb, is alleen een Pedro/Pieter Botellho van West Bengal naar Ned-Indië vertrokken. En hebben zich voornamelijk op Sumatra’s Westkust gevestigd.
    Hij is dus zoals de Amerikanen zo iemand noemen: The Godfather v.d. Botellhos. Gegroet Ben Heijden.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.