Frederik Eduard Michael Wiewel

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Frederik Eduard Michael Wiewel

Tagged: 

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #39707
    sammy19765sammy19765
    Participant

    Ik ben al jaren met mijn familie stamboom bezig en nu blijf ik bij sommige mensen steeds steken. Het lukt me dan gewoon niet om meer informatie te vinden over die personen. Zo ook bij de oudste broer van mijn oma.
    Zijn naam is Frederik Eduard Michael Wiewel, geboren 21 juli 1908 in Pandeglang, Weltrevreden, Ned-Indië. Getrouwd 7 feb 1929 met Rita Wilhelmina Margaretha Jasper (geboren 28 april 1905). Wat ik nog meer heb gevonden is bijvoorbeeld zijn stamkaart en interneringskaart en weet ik dat hij verificateur was. Het laatste spoor vond ik op de lijst van de Willem Ruys, daar staat hij op met z’n vrouw en ik meen zijn 2 dochters M.F. Wiewel(feb 1931) en A.J. Wiewel (1934) en dan stond er nog een C. Wiewel (1947) bij die ik ook niet kan plaatsen. Zij zijn vertrokken uit Tandjong Priok op 10 juni 1950 en zijn op 01 juli 1950 in Rotterdam aangekomen. En dan loopt mijn spoor dood..van het hele gezin. Wie kan mij helpen? Ze kunnen toch niet zomaar in het niets zijn opgegaan. Ik heb ook al op ancestry gezocht en enkele buitenlandse archieven maar niks..geen spoor.. mijn dank is groot als iemand mij kan helpen.

    #39717
    sammy19765sammy19765
    Participant

    Ik weet even niet hoe ik dit bericht kan verwijderen want ik heb antwoord op mijn vraag gevonden. Dus het is opgelost!

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.