Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #4376
    wbelgraverW . Belgraver
    Participant

    Ik ben op zoek naar de overlijdensdatum van Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel. Haar laatste verblijfplaats was in 1934 in Batavia. Zij had daar een pension. Of zij daar is overleden of misschien naar Nederland vertrokken. Wie kan mij misschien iets meer vertellen.

    #4377
    Anonymous
    Guest

    Geen antwoord op je vraag, maar misschien dat aanvullende info anderen op het juiste spoor kunnen zetten t.b.v. de door jou gezochte overlijdensdatum.

    20-10-1887 huwelijk Cornelis Everardus van Mild met Frederika Wilhelmina Geertruida von Staedel te Blitar (RA1889:270)

    10-06-1895 overlijden Cornelis Everardus van Mild te Blitar (RA1896:439). Zijn overlijden is ook ingeschreven in Malang.
    Hij was militair. Dan ontving zijn vrouw pensioen. Geven de pensioenregisters bij het Nationaal archief mogelijk additionele informatie over haar overlijden?

    #4378
    Anonymous
    Guest

    Hartelijk dank voor uw antwoord.
    Ik zal zeker eens in de personenregisters gaan kijken, een goede tip. Hartelijk dank.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.