G. Johannes x Jeanette-Christiene Mackay 1935

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… G. Johannes x Jeanette-Christiene Mackay 1935

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #4294
    Anonymous
    Guest

    Hierbij plaats ik een verzoek van een persoon die in Frankrijk woont en problemen had om zijn vraag hier te plaatsen:

    Ik ben op zoek naar de namen van de ouders van G.(George?)Johannes en Jeanette Christine Mackay (Mackaij). Zij zijn gehuwd in Bandung ca 20-08-1935. Hun huwelijksakte kan wellicht de namen van de ouders opleveren. De huwelijken van Bandung in 1935 zijn op film vastgelegd door FS. Mogelijk kan iemand die film voor mij raadplegen in Amsterdam (mits beschikbaar). Huwelijken Bandung 1933-1937 – FHL INTL Film [ 1208764 ]

    Jeanne Christine Mackay is geboren 13.01.1916 te Bandung. Mocht de huwelijksakte niet beschikbaar zijn dan kan haar geboorteakte wellicht uitkomst bieden. Geboorten Bandoeng 1913-1920 – FHL INTL Film [ 1208678 ]
    Helaas woon ik niet in Nederland en kan dus zelf de films in Amsterdam niet direct raadplegen.
    De geboortedatum en plaats van G. Johannes is mij helaas niet bekend.

    Deze vraag (iets uitgebreider) is ook gesteld op het stamboomforum, maar heeft tot op heden niet tot resultaat geleid.

    Bij voorbaat hartelijk dank,namens
    Bartholomeus Robert Meihuizen

    #4299
    Anonymous
    Guest

    Aanvulling:
    De voornaam en de geboortedatum en overlijdensdatum van Johannes zijn bekend.

    Gabriel Johannes geboren 25 augustus 1910 te Tjibodas (Regeringsalmanak 1913: D 36 Bandoeng erkenning).
    Overlijden 15-04-1963 Los Angeles.

    Geen informatie tot nu toe over de ouders van Gabriel Johannes en Jeanette Christine Makay.

    mvg-Ben

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.