Georgette Emelia Charlotte Louise Buisson de Saint Rémy

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Georgette Emelia Charlotte Louise Buisson de Saint Rémy

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #44385
    apintveldAdriaan Intveld
    Participant

    Ik ben op zoek naar meer informatie over Georgette Emelia Charlotte Louise Buisson de Saint Rémy. Ik weet dat zij op 11 november 1955 in Indonesië scheidde van Frederik In ‘t Veld (geb. 21 februari 1931).

    Gevraagd: plaats en datum van haar geboorte, namen van haar ouders, plaats en datum van overlijden (indien van toepassing).

    Ik heb alle gebruikelijke genealogische informatie al geraadpleegd: DIN (incl. artikel van Roel de Neve in DIN2018), BRP, RA (incl. RoosjeRoos), CBG (incl. Oud-Paspoortarchief), NA, passagierslijsten, Wiewaswie, Delpher etc. etc., maar helaas niets gevonden. Wie weet meer??

    #44386
    Sehatku53Sehatku53
    Participant

    Hallo meneer Adriaan Intveld,
    Ben een tijdje bezig bezig geweest met uw gegevens en ook ik kan niets vinden.
    Totdat ik in het oud Indisch paspoortarchief alleen de voornamen gebruikte van Georgette Emelia Charlotte Louise Buisson de Saint Rémy. Tot mijn verrassing kwam ik haar naam tegen met een onjuiste spelling,
    nl: Georgette Emelia Charlotte Louise de Ruisson de Saint Reimy Helaas geen scan met meer informatie.
    Ook Frederik In ‘t Veld, geb. 21 februari 1931, staat in het archief maar dan met een andere geb. datum

    Via oud Indisch paspoortarchief naar -> wie was wie

    Aanvrager Frederik in ‘t Veld
    Geboortedatum 11-02-1931
    Geboorteplaats Padang
    Echtgenoot/echtgenote Georgette Emelia Charlotte Louise de Ruisson de Saint Reimy
    Documenttype Vestiging en vertrek
    Erfgoedinstelling CBG|Centrum voor familiegeschiedenis
    Plaats instelling Den Haag
    Collectiegebied Nederlands-Indië
    Archief 1796 Indisch Oud-paspoortarchief
    Registratienummer I00381
    Registratiedatum 1950
    Akteplaats Djakarta
    Opmerking Geen scan beschikbaar om privacyredenen

    Misschien kunt u iets met deze gegevens?
    In ieder geval veel succes,

    groetjes Dewi Smith

    #44388
    apintveldAdriaan Intveld
    Participant

    Hallo Dewi, ja, dat had ik ook al gevonden, maar toch bedankt. Groeten, Adriaan

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.