gezocht gegevens van Hendrik Victor August Wegman

Forum Forums Restricted content Algemeen gezocht gegevens van Hendrik Victor August Wegman

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #3135
    Anonymous
    Guest

    Ik ben al lang op zoek naar nadere gegegens van bovenstaande persoon, wie kan mij helpen ?

    Hendrik Victor August Wegman is geboren 14-05-1873 te Krawang, zijn vader was Hendrik Wilhelmus Wegman zijn moeder onbekend ( waarschijnlijk een inlandse vrouw ).
    Hij trouwde op 28-03-1900 te Probolinggo met Eugenie Ferouge geboren op 10-07-1874 te Probolinggo en overleden op 05-09-1910 te Maron ( Probolinggo ) haar ouders waren Johannes Martinus Leonardus Ferouge en Louise Carolina Eugenie Heijneman.
    Mijn vraag is wat is er na het overlijden van zijn vrouw geworden van hem.
    O.A. Is hij hertrouwd.
    Heeft hij nog kinderen gekregen.
    Wanneer is hij overleden en waar.

    Ik zou ontzettend geholpen zijn als iemand hier een antwoord op kan vinden,waarvoor ik bij voorbaat wil bedanken voor de bereidwiiligheid.
    Han wegman

    #3137
    dmdecalonneDennis de Calonne
    Participant

    Overlijden E. Wegman-Ferouge te Kraksaän.
    – H.A.V. Wegman vind ik in de Nieuwe Adresboeken voor het laatst in 1915: “Wegman, H.A.V. – Empl. Ond. Goeng. Sarie – Halte Tempeh.”
    – 274) Hier rust/Eugénie F e r o u g e / echtgenoote van
    H. A. V. W e g m a n / geboren te Probolinggo den 10 Juli 1874 /
    overleden te Maron den 5 September 1910 / Zij ruste in vrede /
    (485) -> Gedenkwaardigheden, Bloys van Treslong Prins, dl 11, p. 331.
    – hier geen geluk mbt bijv. een overlijdensadvertentie van H.A.V. via delpher.nl.
    – ook verder niks in de RA-DVD’s en de IGV-DVD.

    Misschien hebben andere bezoekers nog zoektips.

    #3139
    Anonymous
    Guest

    Ik heb al eerder naar bovengenoemde persoon gezocht met vergelijkbaar resultaat.

    Indien hij naar Nederland zou zijn gekomen moet hij in het bezit zijn geweest van een Nederlands paspoort. Zijn deze aanvragen bewaard? En zo ja, waar?

    mvg-Ben

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.