Hendrik Sluijp

Forum Forums Restricted content Algemeen Hendrik Sluijp

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Posts
  • #4573
    Anonymous
    Guest

    Ik zoek info over Hendrik Sluijp/Sluyp getrouwd met Helena Krijgsman .
    Ik wil graag weten wie zijn ouders zijn en hoop dat het op hun huwelijksakte staat.
    Helena trouwde, ongeveer 18 jaar oud, op zaterdag 23 juli 1910 in Padang, Sumatra’s Westkust met Hendrik Sluijp.
    Hendrik is overleden vóór 1944
    Andere info over Sluijp is ook welkom 🙂

    #4574
    Anonymous
    Guest

    Noch in de almanak noch in de Indische Navorscher kan ik relevante info voor jou vinden. Ik heb echter niet de Navorscher van de laatste 10 jaar. Wel is de huwelijksakte verfilmd. Op film 1474370. In te zien in een familycentrum van de Mormonen. De film zou op de plank liggen in het Amsterdamse centrum op de Zaaiersweg.
    Te bezoeken op vrijdagmiddag. Beste is te reserveren en te laten controleren of de film inderdaad beschikbaar is.

    Er woont tegelijk met het gezin Sluijp/Krijgsman ook een G.H. Sluijp (geg milt- schoenmaker) in dezelfde plaats Fort de Kock rond.
    Rond 1920 zou H. Sluijp zijn overleden? want in het adresboeken wordt H. Krijgsman als weduwe vermeld. Dit laatste wellicht al bekend.

    mvg-Ben

    #4575
    Anonymous
    Guest

    Op stamboomforum heeft deze vraag ook gelopen, zonder echt resultaat.
    https://www.stamboomforum.nl/familienamen/2/47904/
    Misschien kun je ook contact opnemen met de vragenstelster op dat forum. Misschien heeft die inmiddles meer info.

    Overledene: Hendrik Sluip () Plaats: Fort de Kock Datum: 29-11-1919 Opmerking(en): RA jaar/bladzij: 1921/148

    Een andere optie is het stamboek raadplegen van G.H. Sluijp. Wellicht kom je daar nog meer info tegen.

    #4576
    Anonymous
    Guest

    Ook al bekend, maar voor de zekerheid
    Greta Julie Wilhelmina Henriette Sluyp (05-07-1911 Padang) en Pieter Gerrit Sluijp (08-09-1913 Loeboe Sikaping)

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.