Ik zoek mijn roots

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Ik zoek mijn roots

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #2915
    Anonymous
    Guest

    Hallo,
    ik ben op zoek naar mijn geschiedenis. Mijn moeder is een dochter van Wim Heerens en virginia Daniela Samuel uit Depok. Zij was weer een dochter van Daniel Samuel en Marie Magdalena Leander. Wie kan mij een zetje in de goede richting geven=

    #2916
    hverbaarschottH.J. Verbaarschott
    Participant
    #2917
    dmdecalonneDennis de Calonne
    Participant

    Hoi Gina, we hadden al even mailcontact gehad n.a.v. mijn website.
    Ik ben al een tijd bezig alle informatie over de 12 oorspronkelijke families van Depok (w.o. Leander en Samuel) die ik kan vinden in de bekende bronnen te verzamelen en bijeen te brengen.
    Helaas (nog) niks over Daniël Samuel en Marie Magdalena Leander, maar ook ik zoek verder.

    #2918
    Anonymous
    Guest

    ik heb mijn moeders oom gevonden, de broer van mijn oma!
    Ik wilde een suggestie toevoegen maar de link werkte niet, de excell lijst kan ik ook niet downloaden.

    http://www.decalonne.nl/index.php/genealogy/getperson.php?personID=I3718&tree=1

    Zijn naam is Ernst Donald Samuel (07-10-1931). Hij is omgekomen te Hoevelaken, tegelijkertijd met mijn oma Virginia Daniela Samuel op 30-06-1964. We hebben een rouwkaart en het krantenartikel van het ongeval, indien gewenst. Ook hebben we waarschijnlijk nog een foto van hem.
    Hij werkte inderdaad als magazijnbediende bij de plasticfabriek in Amsterdam, “Leeuwenbergh” als ik het goed schrijf.

    #2919
    Anonymous
    Guest

    😛 Deze oproep heb ik 6 jaar geleden geplaatst, ik was toen nog niet echt internet-vaardig.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.