Inlandsche vrouw Warsina huwt Charles Thomas Wardenaar 25-6-1872. Wie was zij?

Forum Forums Restricted content Inlandsche vrouw Warsina huwt Charles Thomas Wardenaar 25-6-1872. Wie was zij?

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #42561
    cterwielChristel Terwiel
    Participant

    Zou iemand die toegang heeft tot een centrum voor familiegeschiedenis van de Mormonen voor mij kunnen vinden een akte van het huwelijk (in Kediri) van Charles Thomas Wardenaar met de inlandsche vrouw Warsina op 25-6-1872 (RA 1873 Namenlijst – pag. 195)? Op 22-8-1848 werd in Batavia (op Jattie/Djati) geboren Elizabeth Warsina Constance Boyd. Zij was het waarschijnlijk jongste/laatste kind van mijn Javaanse betovergrootmoeder Embok Maas Warsina en de Schotse koopman Robert Boyd senior en het jongste zusje van mijn overgrootmoeder Isabella Wilhelmina Boyd. Na de geboorte en het 3 weken daarna volgende huwelijk van Boyd en Embok Maas Warsina ontbreekt vooralsnog ieder spoor van moeder Embok Maas Warsina en dochter Elizabeth Warsina Constance Boyd. De naam ‘Warsina’ komt in de IGV Bronnen en Publicaties verder alleen nog voor als huwelijkspartner van deze Charles Thomas Wardenaar.
    Uit de huwelijksakte kan misschien blijken wie haar ouders waren, waar zij vandaan kwam, en hoe oud ze was bij het huwelijk. Ik hoop natuurlijk dat zij het ‘verdwenen’ zusje was van mijn overgrootmoeder.

    #42576
    leojanssenLeo Janssen
    Participant

    Christel,

    Volgens de vernieuwde inventarisatie van verfilmde BS-registers te Kedirie is het huwelijksregister van 1872 niet verfilmd.

    Leo Janssen

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.