Kloesman

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Posts
  • #4055
    DennisWeb master
    Participant

    Gevraagd overlijdensplaats en -datum en namen ouders Nicolaas Barend Hendrik Kloesman (verdere gegevens bekend. Hij tr. (als gesch. echtg. van Lucia Elisabeth Verleije) Siboga 20 juli 1897 Clementine Adriana Townsend (gegevens bekend).

    Bij voorbaat dank.

    #4059
    rvanraaltenRon van Raalten
    Participant

    Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar zou het ook Klusman kunnen zijn? In een deelonderzoekje dat ik in het kader van de familie Groeneveld uitvoerde, bleek dat de naam Kloesman na vertrek uit Nederland in Nederlands Indië als Klusman werd genoteerd.

    mvg

    #4060
    DennisWeb master
    Participant

    Voor zover ik weet, luidde de naam in zijn geval Kloesman met oe, maar ik kan niet uitsluiten dat in andere takken van zijn familie de oe door een u werd vervangen.

    In elk geval bedankt voor je reactie.

    Vgr., Roel.

    #42200
    Boudewijn57Boudewijn57
    Participant

    Ik zag uw bericht en de datum 2015 en weet niet of de vraag nog oepnstaat maar. het betreft (deels) mijn grootmoeder Lucia Verleije waar ikzelf ook druk op zoek naar ben qua achtergrond informatie.
    hoor graag van u
    vr. gr Boudewijn

    #42223
    robdumasRob Dumas
    Participant

    Nicolaas Barend Hendrik Kloesman overl. te Batavia 22 sept. 1909. Zijn ouders waren Johan Hendrik Kloesman, overl. Padangse Benedenlanden 25 dec. 1877, en zijn moeder was Anna Clasina Kerkoff overl. Padang (Padangse Benedenlanden) 28 okt. 1899. Zij traden in het huwelijk te Tapanoeli, Mandeling en Ankola (Sumatra) 18 dec. 1859. Deze gegevens zijn te vinden op de website van http://www.roosjeroos.nl

    Met vriendelijke groet,
    Rob Dumas

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.