Nieuwe digitale bron | graven Banda-eilanden

Forum Forums Restricted content Algemeen Nieuwe digitale bron | graven Banda-eilanden

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #3667
    dmdecalonneDennis de Calonne
    Participant

    Met dank aan Ad Lans is er een nieuw bestand toegevoegd aan de sectie “digitale bronnen”, te vinden onder “Publicaties”.
    Het gaat om foto’s en grafschriften van graven op de Hollandse begraafplaats op het eiland Neira. Deze begraafplaats ligt in het stadje Banda Neira, nabij de forten Belgica en Nassau. Een index van familienamen is geplaatst op pagina 74. Ook kunt u foto’s en grafschriften van de volgende “perk” begraafplaatsen vinden: Groot Waling; Spantjebij en Keizerstoren op het eiland Lonthoir en van Banco batoe en Lautakka op het eiland Neira. De index op de familienamen daarvan vindt u op pagina 103.

    Zie voor alle digitale bronnen op deze website, waaronder een link naar bovenstaande: https://igv.nl/igv-publicaties/bronnen

    #44341
    sammy19765sammy19765
    Participant

    Ik zou graag deze pagina willen inzien maar de link werkt niet en als ik zoek hier op de site dan krijg ik ook een ander artikel maar daar werkt de link ook niet van. Het gaat me voornamelijk om dit stuk:

    In het tweede document, samengesteld door Ad Lans, staan foto’s en grafschriften van de Hollandse begraafplaats op het eiland Neira. Deze begraafplaats ligt in het stadje Banda Neira, nabij de forten Belgica en Nassau. Een index van familienamen is geplaatst op pagina 74. Ook kunt u foto’s en grafschriften van de volgende “perk” begraafplaatsen vinden: Groot Waling; Spantjebij en Keizerstoren op het eiland Lonthoir en van Banco batoe en Lautakka op het eiland Neira. De index op de familienamen daarvan vindt u op pagina 103.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.