Opzoek naar info overgrootouders, van bronckhorst

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Opzoek naar info overgrootouders, van bronckhorst

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Posts
  • #3705
    Anonymous
    Guest

    Ik ben opzoek naar info over mijn overgrootouders. Spoor loopt tot mijn grootmoeder maar over haar ouders of afkomst hebben we geen informatie alleen verhalen.

    Gegevens grootmoeder
    Geertruida van Bronckhorst
    Geboren 31.01. 1916 Bandoeng
    Gestorven 1956 Ede

    Tweemaal getrouwd geweest. Eerste huwelijk met Ferdninad Munter, tweede huwelijk met marinus Schrage.
    Ik ben dus opzoek naar informatie over haar ouders. Waar ze vandaan komen (is nu een mysterie) en wat er met hen gebeurd is…

    #3706
    Anonymous
    Guest

    Hallo Edith,

    Als je registreert op http://www.stamboomnederland.nl en je zoekt in openbare projecten op de naam “Marinus Schrage” dan vind je hem daar samen met Geertruida van Bronckhorst.

    Ze is een dochter van Gerardus van Bronckhorst en Tilly Meijer. Helaas geen verdere gegevens, maar wel
    de kinderen uit beide huwelijken van Geertruida.

    #3713
    DennisWeb master
    Participant

    Dag Edith,

    Van je grootmoeder moet er een persoonskaart bij het Centraal Bureau voor Genealogie in Den Haag zijn. Die kun je aanvragen. Als je geluk hebt, staan daarop de namen van haar ouders ook vermeld plus hun geboorteplaats en -datum.

    Je kunt aan het CBG ook vragen om informatie uit het Oud-Paspoortarchief. Weliicht kom je dan nog meer te weten over de ouders van je grootmoeder,

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.