tante truus en paatje restaurant oud indie den haa

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… tante truus en paatje restaurant oud indie den haa

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Posts
  • #4290
    Anonymous
    Guest

    Mijn vader A.F.Siebrecht (Boy) is in 1919 geboren in Bandoeng zoon van Henri Siebrecht en Cornelia Riede.

    Vermoedelijk ook enige tijd in huis geweest bij Tante Truus en Paatje, in Bandoeng?
    Als kind ben ik bij Tante Truus en Paatje verschillende keren in hun restaurant geweest in den haag.
    wie kan mij meer vertellen over Tante Truus en Paatje en/of mogelijke kinderen? Tante Puck?

    #4675
    Anonymous
    Guest

    Waarde Bart, Tante Truus en Paatje zijn mijn grootouders en “Tante Puck” is mijn moeder. Ben haar oudste zoon. Ben onlangs naar Den Haag teruggekeerd en daar bij de Pasar Malam op het Toernooiveld nog steeds een “Tante Truus en Paatje” straatnaam gebruikt wordt ter indicatie waar men zich op de plattegrond bevindt, wilde ik de herinnering aan mijn grootouders weer ophalen. Als het U schikt dan bent U van harte uitgenodigd eens langs te komen: Kortenaerkade 4A, Den Haag. Vriendelijke groet. Renno Schuurmans

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.