Wie heeft Ernst Carl Wilhelm Gaedtgens gekend?

Forum Forums Restricted content Algemeen Wie heeft Ernst Carl Wilhelm Gaedtgens gekend?

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Posts
  • #4361
    Anonymous
    Guest

    Ik ben op zoek naar nadere informatie over Ernst Carl Wilhelm Gaedtgens. Omstreeks 1930 verbleef hij in Soerabaya en is daar of in Malang getrouwd met Nana Morren. Zij hebben 3 kinderen samen gekregen en zijn daarna gescheiden. Ernst heeft zijn laatste levensjaren in Rheydt Monchengladbach doorgebracht. Wanneer hij exact is overleden is niet bekend. Wie kan me meer over hem vertellen? Alle informatie is welkom.

    #4366
    Anonymous
    Guest

    Als aanvulling op het vorige bericht:

    Informatie over Nana Morren en haar zusters is zeer welkom! Ik weet dat ze eerst getrouwd was met Ernst Gaedtgens en later met Sui Ling Liem (Sampoerna).

    #4369
    Anonymous
    Guest

    Probeer de informatie een beetje bij elkaar te houden, teneinde dubbel (overbodig) zoekwerk te voorkomen. In uw andere vraag gaat het ook over aanvullende informatie over de zusters.

    #4370
    Anonymous
    Guest

    Zijn exakte huwelijksdatum met Nana Morren staat vermoedelijk vermeld op haar persoonskaart bij stadsarchief Amsterdam.

    mvg-Ben

    #4371
    Anonymous
    Guest

    Paar kleine details

    In Nationaal archief den Haag
    023, Toelating van vreemdelingen 1945-
    48, Het verlenen en verlengen van visa in afwijking van de geldende voorschriften. 1945-
    28-3284, Verlenen en verlengen van visa aan personen in afwijking van de geldende voorschriften. 1945-1985
    2789, Gaedtgens, Ernst Carl Wilhelm, 1959-1961
    Openbaarheid beperkt tot 1 januari 2062

    17-09-1911 geboorte Ernst Carl Willem Gaedtgens
    In 1938 empl Hanning Harbeck te Mr Cornelis

    #4373
    Anonymous
    Guest

    Dankuwel Ben,

    U heeft gelijk. Ik besef nu ook dat ik beter alles in 1 verzoek had kunnen vragen op 1 en dezelfde pagina.
    Ik ga nu met uw aanwijzingen verder. Dankuwel.
    Als ik niet verder kom, mag ik u dan benaderen om mij verder te helpen?

    #4375
    Anonymous
    Guest

    Natuurlijk.

    mvg-Ben

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.