Carel Willem Hendrik Halewijn

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Carel Willem Hendrik Halewijn

Tagged: 

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • Author
    Posts
  • #37627
    franssuperfranssuper
    Participant

    Arthur, graag gedaan.
    Kun je mijn vraag eventueel beantwoorden? Ik vermoed nu dat FAC Halewijn, een zoon is van JD Halewijn en MF Jenike. Maar kun je dat bevestigen?
    In dat geval zou hij dus een broer zijn van MH Jr. (*1820) en Frederik Johannes (*1841).
    Mvg, Frans

    #37770

    FAC Halewijn is inderdaad de zoon van JD Halewijn en MF Jeneke. Hij werd gedoopt in Soerabja in 1823. Overleden op 28 januari 1869 te Soerabaja. Mogelijk kan je de doopakte opvragen bij doopregister@krancher.com

    #37771

    Maar nu ben ik nog steeds op zoek naar wie de ouders zijn van Fredericus Johannes Halewijn geb Soerabaja 25 juni 1841. Vermoedelijk zijn dat Martinus Hendricus jr. die in 1842 huwde met Wilhelmina Rachel Elisabeth Bell (1823-1890).

    #37772

    Edit: gevonden. De vader is Johannes Dominicus.

    #37773
    franssuperfranssuper
    Participant

    Mooi! Heb je ook een bron?
    Ik verwerk de informatie in MyHeritage, uitgaande van een voorlopige schets. Kan ik je die emailen?
    mvg, Frans

    #37774

    zeker: voorzitter@igv.nl de bron is het doopregister van Soerabaja te vinden in deze link: https://www.krancher.com/doopregister-katholieke-kerk-soerabaja/

Viewing 6 posts - 16 through 21 (of 21 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.