Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden

Forum Forums Restricted content Ik zoek informatie over… Informatie over Henri (Hay) Morren en nabestaanden

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • Author
    Posts
  • #4413
    Anonymous
    Guest

    Geachte mevrou Vahlkamp-van Oerthel,

    Wat fijn om nog een reactie te krijgen! Ik ben heel benieuwd naar de foto’s en uw verhalen. Kan ik u prive mailen of wilt u mij wellicht privemailen?
    Heel hartelijk dank voor uw reactie

    #4414
    Anonymous
    Guest

    Ik ben gisteren lid geworden van de vereniging. Zoals ik heb begrepen wordt mijn e-mailadres dan bekend bij de andere leden?

    #4415

    Mijn emailadres is ook te vinden op de ledenlijst mail me maar dan kan ik wat foto’s scannen en per mail naar u zenden en nog enige gegevens hartelijke groet Joyce

    #4416

    Zag uw antwoord net nog gestuurd naar mijn oude emailadres hierbij het juiste
    jvonoerthel@ziggo.nl

    #4418
    dmdecalonneDennis de Calonne
    Participant

    [quote=”morren” post=1567]Ik ben gisteren lid geworden van de vereniging. Zoals ik heb begrepen wordt mijn e-mailadres dan bekend bij de andere leden?[/quote]

    Na bevestiging van uw lidmaatschap door de secretaris, kunt u zich bij mij als webmaster melden met het verzoek een websiteaccount aan te maken. Ik maak dan een inlognaam en wachtwoord voor u aan.
    Als u vervolgens ingelogd bent, kunt u de ledenlijst bekijken en ook (via die ledenlijst) berichten sturen naar mede-leden.

    #4598
    Anonymous
    Guest

    Dag, Maya Morren was mijn oma. Graag verneem ik wat uw relatie is tot Henri Morren en met welke informatie u verder geholpen zou zijn.

    #4600

    goedemiddag, mijn moeder was vriendin van de meisjes Morren in malang, daarom zei ik ook tante tegen hun een van de dames Morren huwde een volle neef van mijn moeder Spanjaard en kwamen we redelijk vaak bij Raya en ook Kaya die in dezelfde stad hier in Nederland wonden op visite zodoende weet ik een beetje van hun te vertellen, hartelijke groet Joyce

    #4672
    Anonymous
    Guest

    Mag ik vragen wie u bent en vanwaar de interesse in de familie Morren?

    #4710
    Anonymous
    Guest

    Bent u nog steeds op zoek naar informatie, en wat is de achtergrond van uw interesse in Hay Morren?

Viewing 9 posts - 31 through 39 (of 39 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.